11 Şubat 2014 Salı

StriVectin-SD



Seneler evvel bu marka sadece çatlak kremi yaparken kırışıklık gidermesi üzerine basında bomba etkisi olmuş ve serisini genişletmeye başlamıştı.


Amerika'lı ablam Kimberley bana kendindeki kremi vermişti.Annem kıyıp kullanamamış,ben ise çok genç olduğumdan kremi yüzüm yerine bacaklarıma düzensizce sürdüğümden işe yarayıp yaramadığını anlayamamıştım :)


Çingene yoğurdu bol bulmuş hesabı...


Aradan yıllar geçti ve ben kırıştım :) 28 yaşında kırışılmaz tabi.. Ama yıllar içinde Amerika'da aldığım gereksiz kiloları fazlasıyla verdim. Ve ciddi kilo veren herkes cildinin inceldiğini,mimik kırışıklıklarının arttığını vs fark etmiştir.Bende de aynı şey oldu sanırım.Son 4 yıldır başladığım son 2 yıldır abarttığım sigara bağımlılığımın getirileri de olabilir.Bilmiyorum,ya da ben bi yaşlanma sendromuna girdim,kendime taktım ve bunu buldum.


Her neyse,gebelikte zaten kendini ya çok güzel ya da çok çirkin hissediyorsun.Regl olmuyorsun,her hafta hormonların sapıtıyor,kilo alıyorsun e daha ne olsun.


Ben de taktım cildime.Ne yazık ki içinde salisilik asit olan herhangi bir cilt ürünü kullanmam doktorumca yasaklandı.Sivilce geçiren bir çok cilt temizleyicinin içinde de bu madde var. Sözüm ona %98 bitkisel ürünlerde bile var o yüzden dikkat etsin okuyan hamişler.


Ama demokraside çareler tükenmediğinden taktım sevgilimi koluma gittim Sephora'ya :D Tabi canım kocam bana kalsa 3 kere bakıp 3kere düşünüp sonra alacağım kremin deneme setini anlatan satıcıyı sıkılmadan dinledi ve aşkım iyi hissettirecekse sana alalım dedi.

Böylece 80 TL'a pek de küçük sayılmayacak boydaki resimde görülen bu güzel seti aldık.İçinde yüz yıkama jeli,yüz kremi ve göz altı kremi var.
Bugün doktor randevumuzda da doktoruma gösterdim.
Kırışığım olmadığını ama istiyorsam gebelikte de kullanabileceğimi söyledi.
Oleyy...

Üzerinde Better Than Botox yazıyor. Kullanıp yorumlarımı ileteceğim 1 ay kadar sonra :)

Ürün hakkında detaylı bilgi için tık tık..

Esen ve güzel kalmanız dileğiyle,
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder